دستگاه حکاکی

دستگاه حکاکی با لیزر و ماشین آلات صنعتی

دستگاه حکاکی

دستگاه حکاکی با لیزر و ماشین آلات صنعتی

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لیزرهای حکاکی YMRF

دستگاه های لیزر حکاکی YMRF مرسوم به دستگاه های مارک زنی لیزری Co2 ، نسل جدیدی از دستگاه های لیزر حکاکی به شمار می ایند که یکی از محصولات جدید سیستم مارک زنی لیزری شرکت یومینگ لیزر می باشد. دستگاههایی که با طراحی همگام با  استاندارهای صنعتی انطباق دارد؛ سری دستگاههای حکاکی لیزری YMDF  از لیزر Co2 فرکانس رادیویی با عایق بندی فلزی وارداتی استفاده شده و دارای سیستم لنزهای اسکن ارتعاشی و فوکوس با قابلیت واگرایی می باشد.

سیستم کامپیوتر صنعتی به کار رفته در این گونه از دستگاه ها در مقابل مشکلات الکتریکی نظیر قطع و وصل برق محافظت شده است. این سری از دستگاه های لیزر حکاکی قابلیت اطمینان بالا و زمان عملکرد پیوسته قابل قبولی دارند که به نسبت بسیار طولانی است. سطح کار در حکاکی لیزری  تمیز و شکل به وجود آمده، کامل و بدون نقص است.

از دیگر ویژگی های این سری  از دستگاه ها داشتن نرم افزار قوی، قابلیت گردآوری و تولید لیبل های مختلف است. شاید جذاب باشد بدانید که به علت عدم تماس هد با قطعه کار در حین فرآیند حکاکی لیزری، دقت اولیه عملیات در طول تولید تا حد امکان ثابت می ماند. عمر مفید دستگاه بالا است و برای حکاکی لیزری بر روی مواد بسیار زیادی مناسب است.

از دیگر خصوصیات این سری از دستگاه ها، نصب آسان آن ها است و نگهداری از آن ها ساده است. میز آن ها قادر به حرکت بالا و پائینی، با دقت بالا است. این گونه دستگاه ها  قادر هستند 24 ساعته و به طور پیوسته، بادقت، سرعت و پایداری کامل کار کنند. نرم افزار این سری از دستگاه رابط کاربری بسیار ساده ای دارد که برخورد مشتریان داخلی و خارجی در مورد این سری از دستگاه ها بسیار مثبت بوده است.

لینک دستگاه حکاکی را حتما مشاهده کنید.


لیزرهای حکاکی YMRF

  • آگهی رایگانی
  • ۰
  • ۰

لیزرهای حکاکی MUV

دستگاه های حکاکی لیزر یو وی بسیارمتناسب حک بر روی پلاستیک، چرم، فلز، شیشه، صفحه LCD، سرامیک ظریف، نوعی سیلیکون، یاقوت و غیره. این مدل برای حکاکی لیزر دقیق در صنعت الکترونیک بسیار پرطرفدار است. این نمونه از ماشین لیزر حکاکی  مجهز به لیزر ژنراتور UV وارداتی برای تضمین کیفیت بالای پرتوی لیزر، نقطه لیزر کوچکتر، حکاکی لیزری بسیار ظریفتر برای کاربری بهتر و اثر گذاری موثر تر می باشد.

با استفاده از این ماشین حکاکی لیزری در نقطه ای که تحت حک قرار میگیرد اثر سوختگی دیده نمیشود که این مساله از تغییر شکل یا آسیب مواد جلوگیری میکند و کیفیت حکاکی و محصول حاصله ارتقا می بخشد. بیشترین کاربری ماشین لیزر حکاکی یو وی برای مواد تحت حک و بوجود نیامدن اثر نامطلوب بر روی کار است.

از دیگر قابلیت های این دستگاه وجود اسکنر گالوانومتر دیجیتال و بسیار پر سرعت وارداتی است که  دستگاهی مستحکم و با ثبات بالا بوجود آورده است. شاید بد نباشد که بدانید دستگاه حکاکی لیزر یو وی دارای سکوی دقیق بوده که به هر دو شکل دستی و اتوماتیک کار میکند، نیاز مشتریان به تولید بصورت اتوماتیک و چند موقعیتی را پاسخ میدهد و در نتیجه بهره وری را بالا میبرد.

از آنجایی که مصرف انرژی در لیزر حکاکی بسیار مهم است و علاوه بر آن حفظ ثبات عملکرد نیز مقوله ای اساسی و کلیدی به حساب می آید لازم است بدانید که دستگاه بهره مند از عملکرد ثابت و مصرف کم انرژی است تا رضایت حداکثری را برای بهره گیرندگان این دستگاه فراهم کند


لینک دستگاه حکاکی را مشاهده کنید تا مطالب بیشتری در این زمینه ببینید.


فروشندگان دستگاه حکاکی می توانند آگهی های خود را در در لینک آگهی رایگان ثبت کنند.


 لیزرهای حکاکی MUV


  • آگهی رایگانی
  • ۰
  • ۰

لیزرهای حکاکی CMA

دستگاه های لیزر حکاکی غیر فلزات سری CMA ویژه حکاکی لیزری بر روی کلیه غیرفلزات نظیر پارچه، چرم، پشم، پلکسی گلس، محصولات چوبی، پلاستیک، کریستال، کاشی، سرامیک و …. است به طور کلی هدف از طراحی ماشین حکاکی لیزر سری  CMA ، بهبود پایداری دستگاه ها در سرعت اجرا ، افزایش بهره وری فرایند و نتیجه ایده آل آن در دراز مدت می باشد.

طراحی نرم افزار، طراحی ساختار مکانیکی، طراحی ارگونومیک و انتخاب قطعات یدکی با آخرین استانداردهای بین المللی مطابقت دارد. بر اساس مدیریت جامع کیفیت (TQM) هانس یومینگ، ثبات، دقت و سرعت پردازش در طراحی لیزر سری جدید CMA، قادر به پاسخگویی به استاندارد های طراحی تجهیزات لیزر درجه اول جهان می باشد.


لینک دستگاه حکاکی را حتما مشاهده کنید.


لیزرهای حکاکی CMA

  • آگهی رایگانی