دستگاه حکاکی

دستگاه حکاکی با لیزر و ماشین آلات صنعتی

دستگاه حکاکی

دستگاه حکاکی با لیزر و ماشین آلات صنعتی

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

۱- دستگاه لیزر حکاکی چند منظوره حک که جلوی تابش اشعه را میگیرد. ساختمان بسته آن مانع تابش اشعه لیزر میگردد، سیستم بسته جمع آوری گرد و غبار که دود را به سرعت از دستگاه خارج مینماید، ایمنی و دوستار طبیعت بودن این دستگاه را نشان میدهد.
۲- مسیر لیزر به صورت دستی یا الکتریکی قابل تنظیم است تا سایز حکاکی های مختلف قابل اجرا باشند.
۳- لیزر ژنراتور آلمانی پرقدرت این دستگاه، اسکنر لیزر حکاکی دینامیکی سه محوره و بسیار دقیق، تضمین کننده این است که مساحت حک در یک واحد میتواند ۶۰۰*۶۰۰ میلی متر باشد.
۴- مجهز به میز هانی کامپ اتوماتیک مسطح برای مراحل پردازش بزرگ، حداکثر مساحت پردازش میتواند ۶۰۰*۱۲۰۰ میلی متر باشد.


لینک دستگاه حکاکی را مشاهده کنید تا مطالب بیشتری در این زمینه ببینید.


دستگاه حکاکی لیزری MC275-DH-A

  • آگهی رایگانی
  • ۰
  • ۰

دستگاه های لیزر حکاکی سری MF در رده  محصولات نیمه صنعتی محسوب می شوند. این دستگاه ها با قابلیت های مناسب و سهولت استفاده ابزار مناسبی برای فعالیت های حکاکی لیزری محسوب میشوند . این دستگاه ها خصوصیات منحصر به فردی دارند که به آن ها قابلیت های استفاده توسط همگان را می بخشد.

اگر به دنبال دستگاه حکاکی لیزری با قابلیت های خوب و سهولت در استفاده هستید، این سری از دستگاه های لیزر حکاکی عموما از نظر اندازه کوچک هستند و سهولت در حمل و نقل آن ها وجود دارد. در این سری از محصولات عموما نور قرمز رنگی برای فوکوس در عملیات حکاکی بر روی دستگاه تعبیه شده که فرایند حکاکی را ساده تر میسازد.


لینک دستگاه حکاکی را حتما مشاهده کنید.


لیزرهای حکاکی MF

  • آگهی رایگانی
  • ۰
  • ۰

ماشین های حکاکی لیزر flm  در سه مدل کلی در بازار موجود هستند و بنابر نیاز های مختلف قادر به ارائه خدمات خواهند بود.

مدل های مختلف دستگاه لیزر حکاکی شامل
1- دستگاه حکاکی لیزری سری FLM مدل FLM-20
2- ماشین حکاکی لیزری سری FLM  مدل FLM-20P
3- ماشین لیزر و حکاکی سری FLM مدلFLM-5/10/12/20

این دستگاه ها به دستگاه های لیزر فایبر نیز معروف بوده و با این نام نیز شناخته میشوند و برای حکاکی لیزری صنعتی و نیمه صنعتی کاربرد دارند.

دستگاه های ذکر شده با استفاده از ژنراتور لیزر و سیستم حرکتی Galva سرعت بالا، خروجی لیزر پایدار و با کیفیت بالا را فراهم می کند. این سری از دستگاهها، به واسطه مزایایی نظیر سرعت حکاکی لیزری بالا، نتایج حکاکی لیزری خوب، راندمان بالا در جهت پاسخگویی به تقاضاهای برش لیزری انبوه کاملا مناسب و بهینه بوده و توان بالقوه ای فراهم میسازد. به علاوه این سری همچنین از مزایای عملکرد آسان، هزینه پایین، خراب نشدن زود هنگام، کارکرد آزاد و عدم نیاز به نگهداری برخوردار است. تمامی این موارد به ظرفیت دستگاه در جلب رضایت صاحبان تولیدات محصولات صنعتی، ختم می شود. 


لینک دستگاه حکاکی را مشاهده کنید تا مطالب بیشتری در این زمینه ببینید.


فروشندگان دستگاه حکاکی می توانند آگهی های خود را در در لینک آگهی رایگان ثبت کنند.


 لیزرهای حکاکی FLM

  • آگهی رایگانی